Knežević, V. (2019). MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI (Undergraduate thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:790398
Knežević, Vedrana. "MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:790398
Knežević, Vedrana. "MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:790398
Knežević, V. (2019). 'MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI', Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:790398
Knežević V. MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI [Undergraduate thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2019 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:790398
V. Knežević, "MARKENTIŠKI ORIJENTIRAN CRM USMJEREN NA STVARANJE I ODRŽAVANJE LOJALNOSTI", Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:790398