Petonjić, A. (2022). Utjecaj percepcije potrošača prilikom procesa kupnje na odabir izvorno hrvatskog pčelinjeg proizvoda - meda (Undergraduate thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:809332
Petonjić, Antonela. "Utjecaj percepcije potrošača prilikom procesa kupnje na odabir izvorno hrvatskog pčelinjeg proizvoda - meda." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:809332
Petonjić, Antonela. "Utjecaj percepcije potrošača prilikom procesa kupnje na odabir izvorno hrvatskog pčelinjeg proizvoda - meda." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:809332
Petonjić, A. (2022). 'Utjecaj percepcije potrošača prilikom procesa kupnje na odabir izvorno hrvatskog pčelinjeg proizvoda - meda', Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:809332
Petonjić A. Utjecaj percepcije potrošača prilikom procesa kupnje na odabir izvorno hrvatskog pčelinjeg proizvoda - meda [Undergraduate thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2022 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:809332
A. Petonjić, "Utjecaj percepcije potrošača prilikom procesa kupnje na odabir izvorno hrvatskog pčelinjeg proizvoda - meda", Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:809332