Balaž, M. (2022). Utjecaj društvenih mreža na oglašavanje malih i srednjih poduzeća (Master's thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:830213
Balaž, Marko. "Utjecaj društvenih mreža na oglašavanje malih i srednjih poduzeća." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:830213
Balaž, Marko. "Utjecaj društvenih mreža na oglašavanje malih i srednjih poduzeća." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:830213
Balaž, M. (2022). 'Utjecaj društvenih mreža na oglašavanje malih i srednjih poduzeća', Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:830213
Balaž M. Utjecaj društvenih mreža na oglašavanje malih i srednjih poduzeća [Master's thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2022 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:830213
M. Balaž, "Utjecaj društvenih mreža na oglašavanje malih i srednjih poduzeća", Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:830213