Golubić, L. (2023). Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije (Master's thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:547554
Golubić, Lara. "Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:547554
Golubić, Lara. "Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:547554
Golubić, L. (2023). 'Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije', Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:547554
Golubić L. Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije [Master's thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2023 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:547554
L. Golubić, "Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije", Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:547554