master's thesis
Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije

Hanić, Natalija
Virovitica University of Applied Sciences

Cite this document

Hanić, N. (2024). Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije (Master's thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248

Hanić, Natalija. "Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248

Hanić, Natalija. "Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248

Hanić, N. (2024). 'Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije', Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 22 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248

Hanić N. Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije [Master's thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2024 [cited 2025 January 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248

N. Hanić, "Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije", Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248

Please login to the repository to save this object to your list.