master's thesis
Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije

Hanić, Natalija
Virovitica University of Applied Sciences

Cite this document

Hanić, N. (2024). Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije (Master's thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248

Hanić, Natalija. "Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248

Hanić, Natalija. "Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248

Hanić, N. (2024). 'Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije', Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248

Hanić N. Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije [Master's thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2024 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248

N. Hanić, "Utjecaj digitalne tranzicije na marketing turističke destinacije", Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:414248

Please login to the repository to save this object to your list.