Scientific paper - Preliminary note / Short communication
Od povezanosti do brenda: Ključna uloga komunikacije u brendiranju
ET²eR – ekonomija, turizam, telekomunikacije i računarstvo, VI (2024), 2; 25-31. https://doi.org/10.70077/et2er.6.2.4

Vidak Teskera, Ivana; Jukić, Martina

Cite this document

Vidak Teskera, I. & Jukić, M. (2024). Od povezanosti do brenda: Ključna uloga komunikacije u brendiranju. ET²eR – ekonomija, turizam, telekomunikacije i računarstvo, VI. (2), 25-31. doi: 10.70077/et2er.6.2.4

Vidak Teskera, Ivana and Martina Jukić. "Od povezanosti do brenda: Ključna uloga komunikacije u brendiranju." ET²eR – ekonomija, turizam, telekomunikacije i računarstvo, vol. VI, no. 2, 2024, pp. 25-31. https://doi.org/10.70077/et2er.6.2.4

Vidak Teskera, Ivana and Martina Jukić. "Od povezanosti do brenda: Ključna uloga komunikacije u brendiranju." ET²eR – ekonomija, turizam, telekomunikacije i računarstvo VI, no. 2 (2024): 25-31. https://doi.org/10.70077/et2er.6.2.4

Vidak Teskera, I. and Jukić, M. (2024) 'Od povezanosti do brenda: Ključna uloga komunikacije u brendiranju', ET²eR – ekonomija, turizam, telekomunikacije i računarstvo, VI(2), pp. 25-31. doi: 10.70077/et2er.6.2.4

Vidak Teskera I, Jukić M. Od povezanosti do brenda: Ključna uloga komunikacije u brendiranju. ET²eR – ekonomija, turizam, telekomunikacije i računarstvo [Internet]. 2024 [cited 2025 February 06];VI(2):25-31. doi: 10.70077/et2er.6.2.4

I. Vidak Teskera and M. Jukić, "Od povezanosti do brenda: Ključna uloga komunikacije u brendiranju", ET²eR – ekonomija, turizam, telekomunikacije i računarstvo, vol. VI, no. 2, pp. 25-31, 2024. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:845342. [Accessed: 06 February 2025]

Please login to the repository to save this object to your list.