Challenges and sources of advertising in agritourism during the COVID-19 pandemic
In: 11. Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. pp. 226-240. urn:nbn:hr:165:869502
Gregorić, M., Kovačević, M. & Tubić, D. (2022). Challenges and sources of advertising in agritourism during the COVID-19 pandemic. 11. Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra (pp. 226-240). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:869502
Gregorić, Marina, et al. "Challenges and sources of advertising in agritourism during the COVID-19 pandemic." 11. Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra, Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, pp. 226-240. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:869502
Gregorić, Marina, Martina Kovačević and Dejan Tubić. "Challenges and sources of advertising in agritourism during the COVID-19 pandemic." In 11. Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra, 226-240. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. Accessed 2025 January 21. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:869502
Gregorić, M., Kovačević, M. and Tubić, D. (2022) 'Challenges and sources of advertising in agritourism during the COVID-19 pandemic', 11. Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra, Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, pp. 226-240. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:869502 (Accessed 21 January 2025)
Gregorić M, Kovačević M, Tubić D. Challenges and sources of advertising in agritourism during the COVID-19 pandemic. 11. Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku; 2022. Pp. 226-240. [cited 2025 January 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:869502
M. Gregorić, M. Kovačević and D. Tubić, "Challenges and sources of advertising in agritourism during the COVID-19 pandemic", 11. Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske – jučer, danas, sutra Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:869502 [Accessed: 21 January 2025]