Abstract | Na početku ovog završnog rada, možemo postaviti pitanja, što je informacijska
tehnologija, što je CRM te kako je to dvoje zapravo povezano? Čitajući dalje, saznat će se
odgovori na sva ta pitanja. Za početak, bit će objašnjeno kako je zapravo nakon pojave
informacijske tehnologije postala lakša komunikacija između ljudi i računala i kako je
olakšana obrada podataka. Sve to je rezultiralo lakšem i jeftinijem pristupu informacijama.
Ovdje je kao najbolji primjer potrebno spomenuti e-trgovinu koja će biti detaljnije objašnjena
u nastavku rada. Nakon toga, osvrnut ćemo se na CRM, što je to, kakvu ima poslovnu
strategiju te kako radi te strategije poduzeća stalno prilagođavaju i usavršavaju svoje
poslovanje i pristup informacijama. Na kraju ćemo povezati informacijsku tehnologiju i CRM,
kako poduzeća koriste tehnologiju kako bi se usavršavali, kako individualiziraju svoj pristup
klijentima te kako intergriraju bazu podataka kako bi se stvorio dugoročan odnos s klijentom
i kako bi imali strategiju rasta te će se izvesti osobni zaključak temeljen na podacima koji su
zabilježeni u ovome radu. |
Abstract (english) | At the beginning of this final paper, we can ask questions like, what is information
technology, what is CRM, and how is the two actually connected? Reading further, you will
find out the answers to all these questions. To begin with, it will be explained how, in fact,
after the appearing of information technology, communication between people and computers
has become better and how data processing has been easier. All this resulted in easier and
cheaper access to information. The best example here is e-commerce, which will be explained
in more detail below. After that, we will look at CRM, what it is, what kind of business
strategy it has, and how because of these strategies, businesses are constantly adjusting and
improving their work and access to information. In the end, we will connect information
technology and CRM, how businesses use technology to improve themselves, how they
individualize their approach to clients, and how to integrate the database to create a longterm
relationship with the customer and to have a growth strategy and we will draw a
personal conclusion based on data recorded in this paper. |