Špoljarić, T. (2024). Digitalni marketing kao dio integrirane marketinške komunikacije (Master's thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:969688
Špoljarić, Tomislava. "Digitalni marketing kao dio integrirane marketinške komunikacije." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:969688
Špoljarić, Tomislava. "Digitalni marketing kao dio integrirane marketinške komunikacije." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:969688
Špoljarić, T. (2024). 'Digitalni marketing kao dio integrirane marketinške komunikacije', Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 27 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:969688
Špoljarić T. Digitalni marketing kao dio integrirane marketinške komunikacije [Master's thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2024 [cited 2025 February 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:969688
T. Špoljarić, "Digitalni marketing kao dio integrirane marketinške komunikacije", Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:969688