prikaz prve stranice dokumenta Digitalni marketing kao dio integrirane marketinške komunikacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Digitalni marketing kao dio integrirane marketinške komunikacije

Špoljarić, Tomislava
Virovitica University of Applied Sciences

Cite this document

Špoljarić, T. (2024). Digitalni marketing kao dio integrirane marketinške komunikacije (Master's thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:969688

Špoljarić, Tomislava. "Digitalni marketing kao dio integrirane marketinške komunikacije." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:969688

Špoljarić, Tomislava. "Digitalni marketing kao dio integrirane marketinške komunikacije." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:969688

Špoljarić, T. (2024). 'Digitalni marketing kao dio integrirane marketinške komunikacije', Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 27 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:969688

Špoljarić T. Digitalni marketing kao dio integrirane marketinške komunikacije [Master's thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2024 [cited 2025 February 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:969688

T. Špoljarić, "Digitalni marketing kao dio integrirane marketinške komunikacije", Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:969688

Please login to the repository to save this object to your list.