prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE

Rukavina, Antun
Veleučilište u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Rukavina, A. (2020). UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:290672

Rukavina, Antun. "UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:290672

Rukavina, Antun. "UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:290672

Rukavina, A. (2020). 'UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:290672

Rukavina A. UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2020 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:290672

A. Rukavina, "UTJECAJ MEDIJA NA OGLAŠAVANJE", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:290672

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.