Berta, M. (2016). KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG
MARKETINGA U SEKTORU KULTURE (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:191652
Berta, Mateja. "KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG
MARKETINGA U SEKTORU KULTURE." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:191652
Berta, Mateja. "KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG
MARKETINGA U SEKTORU KULTURE." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:191652
Berta, M. (2016). 'KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG
MARKETINGA U SEKTORU KULTURE', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:191652
Berta M. KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG
MARKETINGA U SEKTORU KULTURE [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2016 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:191652
M. Berta, "KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG
MARKETINGA U SEKTORU KULTURE", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:191652