Gašparov, M. (2016). ANALIZA POTROŠAČA KAO DIO STRATEGIJSKE ANALIZE VANJSKE OKOLINE (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:121903
Gašparov, Matija. "ANALIZA POTROŠAČA KAO DIO STRATEGIJSKE ANALIZE VANJSKE OKOLINE." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:121903
Gašparov, Matija. "ANALIZA POTROŠAČA KAO DIO STRATEGIJSKE ANALIZE VANJSKE OKOLINE." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:121903
Gašparov, M. (2016). 'ANALIZA POTROŠAČA KAO DIO STRATEGIJSKE ANALIZE VANJSKE OKOLINE', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:121903
Gašparov M. ANALIZA POTROŠAČA KAO DIO STRATEGIJSKE ANALIZE VANJSKE OKOLINE [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2016 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:121903
M. Gašparov, "ANALIZA POTROŠAČA KAO DIO STRATEGIJSKE ANALIZE VANJSKE OKOLINE", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:121903