Naslov ULOGA I VAŽNOST KOMUNIKACIJE U ORGANIZACIJAMA
Naslov (engleski) THE ROLE AND IMPORTANCE OF COMMUNICATION IN ORGANISATION
Autor Vanja Huzjak
Mentor Neven Garača (mentor)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Veleučilište u Virovitici Virovitica
Datum i država obrane 2017-06-01, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Komunikacija jest proces prijenosa informacija. Ljudi neprestano komuniciraju i u interakciji su s drugim osobama iz okoline, ali i samom okolinom. Komunikacija je neodvojiva od društva, ona povezuje ljude, stavlja ih u različite odnose, gradi sustave u društvu kao što je i sustav organizacije. Komunikacija je vrlo složen pojam i proučavana je u raznim znanostima, od ekonomije, sociologije, politologije, psihologije, etnologije, teorije sustava i informacija. Razvijena emocionalna kompetencija preduvjet je dobre komunikacije. U radu je prikazana uloga i važnost komunikacije u organizacijama. Komunikaciju se smatra temeljem svakodnevnog poslovanja organizacije što svaku organizaciju zapravo čini jedinstvenom zbog jedinstvenih komunikacijskih odnosa. Kvalitetno i učinkovito komuniciranje važan je čimbenik uspješnog poduzetnika i poduzeća. U radu su navedene vrste, sredstva i načini komuniciranja. Nadalje se donosi opis interne komunikacije, te formalne i neformalne komunikacije unutar organizacije. S obzirom na strukturu organizacija postoje različite karakteristike i smjerovi komunikacije. Kako je komunikacija svojstvena ljudima, u njihovim odnosima dolazi do sukoba i konflikata koje također treba razumjeti i znati riješiti. Sukobe ne treba smatrati lošima, već pokazateljem da je potrebno uvesti promjene. Menadžer kao odgovorna osoba na čelu organizacije osim poznavanja komunikacije treba razviti izvrsne komunikacijske vještine, osvijestiti vlastitu komunikaciju i pokušati poboljšati komunikaciju unutar organizacije. Uspješna komunikacija unutar organizacije preduvjet je uspjeha organizacije.
Sažetak (engleski) Communication is the process of information transfer. People are constantly communicating and interacting with other people in the environment, as well as with environment. Communication is inseparable from society, it connects people, puts them in different relationships, builds systems in society and organization systems. Communication is a very complex concept and has been studied in various sciences, from economics, sociology, political science, psychology, ethnology, system theory, and information. Developed emotional
competence is a prerequisite for good communication. This paper presents the role and importance of communication in organizations. Communication is considered to be the foundation of the everyday business organization and that makes every organization unique because of its unique communication relationships. Quality and efficient communication is an important factor for successful entrepreneurs and businesses. This paper describes the types, instruments, and methods of communication. Also provides a description of internal communication, as well as formal and informal communication in the organization. Due to the structure of the organization, there are different characteristics and directions of communication. As communication is inherent to people, conflicts arise in their relationships, which should also be understood and known how to be solved. Conflicts should not be considered as bad, but an indication that changes need to be introduced. The manager as a responsible person at the forefront of an organization besides knowing communication should develop excellent communication skills, made aware of their own communication and try to improve communication within the organization. Successful communication within an organization is a prerequisite for organizational success.
Ključne riječi
komunikacija
komunikacija u organizaciji
formalna i neformalna komunikacija
smjerovi komunikacije
komunikacijske vještine
Ključne riječi (engleski)
communication
communication in the organization
formal and informal communication
direction of communication
communication skills
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:165:854699
Studijski program Naziv: Menadžment; smjerovi: Informatički menadžment, Menadžment ruralnog turizma Smjer: Informatički menadžment Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) ekonomije (bacc.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2017-06-27 12:46:29