Prebeg, D. (2017). PRIMJENA ANALIZE VREMENSKIH SERIJA U MARKETINGU (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:930332
Prebeg, Dario. "PRIMJENA ANALIZE VREMENSKIH SERIJA U MARKETINGU." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:930332
Prebeg, Dario. "PRIMJENA ANALIZE VREMENSKIH SERIJA U MARKETINGU." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:930332
Prebeg, D. (2017). 'PRIMJENA ANALIZE VREMENSKIH SERIJA U MARKETINGU', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:930332
Prebeg D. PRIMJENA ANALIZE VREMENSKIH SERIJA U MARKETINGU [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2017 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:930332
D. Prebeg, "PRIMJENA ANALIZE VREMENSKIH SERIJA U MARKETINGU", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:930332