Tomić, T. (2017). SPONZORSTVO, INTEGRIRANI DIO MARKETINŠKOG KOMUNIKACIJSKOG MIKSA (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:515267
Tomić, Tomo. "SPONZORSTVO, INTEGRIRANI DIO MARKETINŠKOG KOMUNIKACIJSKOG MIKSA." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:515267
Tomić, Tomo. "SPONZORSTVO, INTEGRIRANI DIO MARKETINŠKOG KOMUNIKACIJSKOG MIKSA." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:515267
Tomić, T. (2017). 'SPONZORSTVO, INTEGRIRANI DIO MARKETINŠKOG KOMUNIKACIJSKOG MIKSA', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:515267
Tomić T. SPONZORSTVO, INTEGRIRANI DIO MARKETINŠKOG KOMUNIKACIJSKOG MIKSA [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2017 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:515267
T. Tomić, "SPONZORSTVO, INTEGRIRANI DIO MARKETINŠKOG KOMUNIKACIJSKOG MIKSA", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:515267