Šmit, S. (2017). ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA (Specijalistički diplomski stručni). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:071232
Šmit, Suzana. "ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:071232
Šmit, Suzana. "ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:071232
Šmit, S. (2017). 'ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:071232
Šmit S. ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2017 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:071232
S. Šmit, "ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:071232