Vukšan, L. (2019). IMIDŽ KAO KOMUNIKACIJSKA POVEZNICA POZICIONIRANJA I
POTROŠAČA (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:086008
Vukšan, Luka. "IMIDŽ KAO KOMUNIKACIJSKA POVEZNICA POZICIONIRANJA I
POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:086008
Vukšan, Luka. "IMIDŽ KAO KOMUNIKACIJSKA POVEZNICA POZICIONIRANJA I
POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:086008
Vukšan, L. (2019). 'IMIDŽ KAO KOMUNIKACIJSKA POVEZNICA POZICIONIRANJA I
POTROŠAČA', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 08.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:086008
Vukšan L. IMIDŽ KAO KOMUNIKACIJSKA POVEZNICA POZICIONIRANJA I
POTROŠAČA [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2019 [pristupljeno 08.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:086008
L. Vukšan, "IMIDŽ KAO KOMUNIKACIJSKA POVEZNICA POZICIONIRANJA I
POTROŠAČA", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:086008