Pajnić, N. (2019). VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:825247
Pajnić, Nikolina. "VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:825247
Pajnić, Nikolina. "VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:825247
Pajnić, N. (2019). 'VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:825247
Pajnić N. VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2019 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:825247
N. Pajnić, "VAŽNOST MOTIVACIJE U KREIRANJU LOJALNOG KLIJENTA", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:825247