Domović, K. (2019). STJECANJE KONKURENTSKE PREDNOSTI POMOĆU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE (Specijalistički diplomski stručni). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:098359
Domović, Karmelo. "STJECANJE KONKURENTSKE PREDNOSTI POMOĆU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:098359
Domović, Karmelo. "STJECANJE KONKURENTSKE PREDNOSTI POMOĆU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:098359
Domović, K. (2019). 'STJECANJE KONKURENTSKE PREDNOSTI POMOĆU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:098359
Domović K. STJECANJE KONKURENTSKE PREDNOSTI POMOĆU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2019 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:098359
K. Domović, "STJECANJE KONKURENTSKE PREDNOSTI POMOĆU INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:098359