Banić Babec, H. (2015). UTJECAJ POZNATIH OSOBA U OGLAŠAVANJU NA STAVOVE POTROŠAČA (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:483721
Banić Babec, Helena. "UTJECAJ POZNATIH OSOBA U OGLAŠAVANJU NA STAVOVE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:483721
Banić Babec, Helena. "UTJECAJ POZNATIH OSOBA U OGLAŠAVANJU NA STAVOVE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:483721
Banić Babec, H. (2015). 'UTJECAJ POZNATIH OSOBA U OGLAŠAVANJU NA STAVOVE POTROŠAČA', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:483721
Banić Babec H. UTJECAJ POZNATIH OSOBA U OGLAŠAVANJU NA STAVOVE POTROŠAČA [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2015 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:483721
H. Banić Babec, "UTJECAJ POZNATIH OSOBA U OGLAŠAVANJU NA STAVOVE POTROŠAČA", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:483721