Milković, M. (2015). UTJECAJ KVALITETE PROIZVODA I USLUGA NA LOJALNOST KUPCA (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:289427
Milković, Maja. "UTJECAJ KVALITETE PROIZVODA I USLUGA NA LOJALNOST KUPCA." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:289427
Milković, Maja. "UTJECAJ KVALITETE PROIZVODA I USLUGA NA LOJALNOST KUPCA." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:289427
Milković, M. (2015). 'UTJECAJ KVALITETE PROIZVODA I USLUGA NA LOJALNOST KUPCA', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:289427
Milković M. UTJECAJ KVALITETE PROIZVODA I USLUGA NA LOJALNOST KUPCA [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2015 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:289427
M. Milković, "UTJECAJ KVALITETE PROIZVODA I USLUGA NA LOJALNOST KUPCA", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:289427