prikaz prve stranice dokumenta IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE

Vekić, Morana
Veleučilište u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Vekić, M. (2021). IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:370937

Vekić, Morana. "IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:370937

Vekić, Morana. "IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:370937

Vekić, M. (2021). 'IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 07.12.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:370937

Vekić M. IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2021 [pristupljeno 07.12.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:370937

M. Vekić, "IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:370937

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.