Vekić, M. (2021). IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:370937
Vekić, Morana. "IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:370937
Vekić, Morana. "IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:370937
Vekić, M. (2021). 'IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:370937
Vekić M. IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2021 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:370937
M. Vekić, "IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:370937