Naslov Marketinški komunikacijski miks u digitalnom okruženju
Naslov (engleski) MARKETING COMMUNICATION MIX IN A DIGITAL ENVIRONMENT
Autor Anamarija Marić
Mentor Zrinka Blažević Bognar (mentor)
Član povjerenstva Zrinka Blažević Bognar (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Željka Kadlec (član povjerenstva)
Član povjerenstva Neven Garača (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Veleučilište u Virovitici Virovitica
Datum i država obrane 2022-09-19, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Cilj završnog rada je prikazati utjecaj digitalne revolucije na marketinško poslovanje s naglaskom na marketinški komunikacijski miks. Problematika rada s teorijske strane obuhvaća navođenje digitalnog doba kao izazov pred kojim su se pronašle tvrtke zbog pojave mnogih promjena u svakodnevnom poslovanju, te prikaz utjecaja digitalnog okruženja na marketinški komunikacijski miks. Prateći trendove u nastojanju održavanja ,,koraka s vremenom“ digitalno doba je imalo veliki utjecaj na marketing, te je tako nastao digitalni marketing. Komunikacija u marketingu je veoma važna jer se putem nje ostvaruje odnos s potrošačima što je rezultiralo usmjeravanjem marketinških napora od strane poslovnih subjekata prema procesu koji se naziva integrirana marketinška komunikacija. Integrirana marketinška komunikacija obuhvaća sve promotivne aktivnosti i podrazumijeva jedinstvenu koordinaciju različitih promocijskih elemenata i ostalih marketinških aktivnosti. Ta jedinstvena koordinacija se proučava kao marketinški komunikacijski miks i sadrži sljedeće elemente: oglašavanje, izravnu marketinšku komunikaciju, unapređenje prodaje, odnose s javnošću, publicitet i vanjsko oglašavanje. Marketinški komunikacijski miks djeluje s ciljem ostvarenja utjecaja ili izravnog usmjerenja ponašanja odabrane publike. Digitalna revolucija je uvelike utjecala na sve segmente marketinškog komunikacijskog miksa što je rezultiralo pojavom dvosmjerne komunikacije, te olakšanom i poboljšanom načinu poslovanja. Metodološki pristup rada obuhvaća marketinški komunikacijski miks u digitalnom okruženju prikazan na primjeru poduzeća Konzum plus d.o.o.. Rezultat rada i njegov doprinos prikazuje kako je digitalno okruženje utjecalo na unapređenje poslovanja tvrtki s naglaskom na marketinški komunikacijski miks, te način na koji je poduzeće Konzum plus d.o.o. primijenilo digitalne novitete u vlastitom poslovanju.
Sažetak (engleski) The goal of this undergraduate thesis is to show the impact of the digital revolution on marketing business with an emphasis on the marketing communication mix. The issues from the theoretical side include stating the digital age as a challenge faced by companies due to the appearance of many changes in everyday business, and the presentation of the impact of the digital environment on the marketing communication mix. Following the trends in an effort to ''keep up with the times'', the digital age had a great impact on marketing, and thus digital marketing was born. Communication in marketing is very important because through it the relationship with consumers is realized, which resulted in directing marketing efforts by business entities through a process called integrated marketing communication. Integrated marketing communication includes all promotional activities and implies unique coordination of various promotional elements and other marketing activities. This unique coordination is studied as the marketing communication mix and contains the following elements: advertising, direct marketing communication, sales promotion, public relations, publicity and outdoor advertising. The marketing communication mix works with the aim of influencing or directly influencing the behavior of the selected audience. The digital revolution has greatly influenced all segments of the marketing communication mix, resulting in the emergence of two-way communication, and an easier and improved way of doing business. The methodological approach of the work includes the marketing communication mix in a digital environment, shown on the example of the company Konzum plus d.o.o.. The result of this thesis and its contribution shows how the digital environment influenced the improvement of the company's business with an emphasis on the marketing communication mix, and the way in which the company Konzum plus d.o.o. applied digital innovations in its own business.
Ključne riječi
digitalni marketing
komunikacija
marketinški komunikacijski miks
digitalno okruženje
Ključne riječi (engleski)
digital marketing
communication
marketing communication mix
digital environment
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:165:591015
Studijski program Naziv: Poduzetništvo; smjerovi: Ruralno poduzetništvo, Poduzetništvo usluga, Poduzetništvo Smjer: Poduzetništvo Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) ekonomije (bacc.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Zatvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-01-09 10:52:29