Špoljarić, T. (2022). Uloga društvenih mreža u komunikaciji na primjeru prehrambenih industrija u Hrvatskoj (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:646734
Špoljarić, Tomislava. "Uloga društvenih mreža u komunikaciji na primjeru prehrambenih industrija u Hrvatskoj." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:646734
Špoljarić, Tomislava. "Uloga društvenih mreža u komunikaciji na primjeru prehrambenih industrija u Hrvatskoj." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:646734
Špoljarić, T. (2022). 'Uloga društvenih mreža u komunikaciji na primjeru prehrambenih industrija u Hrvatskoj', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:646734
Špoljarić T. Uloga društvenih mreža u komunikaciji na primjeru prehrambenih industrija u Hrvatskoj [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2022 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:646734
T. Špoljarić, "Uloga društvenih mreža u komunikaciji na primjeru prehrambenih industrija u Hrvatskoj", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:646734