Naslov Marketinška komunikacija fitness industrije na društvenim mrežama
Naslov (engleski) MARKETING COMMUNICATION OF THE FITNESS INDUSTRY ON
SOCIAL MEDIA
Autor Ana Torjanac
Mentor Zrinka Blažević Bognar (mentor)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Veleučilište u Virovitici Virovitica
Datum i država obrane 2023-09-18, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Posljednjih nekoliko godina društvene mreže postale su platforme koje više ne
služe samo zabavi, već se na temelju njih može stvoriti posao, dijeliti savjeti i pomoći drugim
ljudima. Iz tog razloga, ovaj istraživački rad bavi se marketinškom komunikacijom fitness
industrije na društvenim mrežama koja je postala ključna strategija za privlačenje i
angažiranje ciljane publike. Fitness industrija koristi različite platforme društvenih mreža
kao moćne alate za promociju svojih proizvoda, usluga i brendova. Kroz sadržaj poput
inspirativnih treninga, savjeta o prehrani, uspješnih priča korisnika i prezentacija proizvoda,
brendovi uspijevaju ostvariti izravnu vezu s potrošačima i grade dublje odnose. Bavljenje
trendovima i izazovima na platformama kao što su Instagram, TikTok i YouTube omogućuju
brendovima da se istaknu i pridobiju pažnju korisnika. Angažiranje popularnih fitness
influencera također je dobra taktika jer omogućuje brendovima da dosegnu veći broj ljudi i
stvaraju povjerenje kod publike putem autentičnih preporuka. Uz to, plaćeno oglašavanje
može povećati vidljivost sadržaja među ciljanim grupama. Međutim, izazovi uključuju
zasićenost sadržajem, brzu promjenu algoritama i tešku konkurenciju. Zbog toga brendovi
moraju konstantno inovirati i pratiti promjene kako bi održali relevantnost i angažiranost
publike. Kroz kombinaciju kreativnosti, autentičnosti i pravilnog korištenja influencera i
plaćenog oglašavanja, brendovi mogu uspješno izgraditi svoju prisutnost, privući nove kupce
i održavati odnose s postojećom javnošću. Na temelju navedenih činjenica provedeno je
istraživanje koje se odnosi na to koliko je komunikacija fitness industrije na društvenim
mrežama važna kako bi privukla ciljanu publiku i uspjela u tome da im promijeni kvalitetu
života.
Sažetak (engleski) In the last few years, social media have become platforms that are no longer
just for entertainment, but on the basis of which you can create a business, share advice and
help other people. For this reason, the fitness industry's social media marketing
communication has become a key strategy for attracting and engaging a target audience. The
fitness industry uses various social media platforms as powerful tools to promote their
products, services and brands. Through content such as inspirational training sessions,
nutrition tips, user success stories and product presentations, brands manage to connect
directly with consumers and build deeper relationships. Addressing trends and challenges on
platforms such as Instagram, TikTok and YouTube allow brands to stand out and gain the
attention of users. Hiring popular fitness influencers is also a good tactic as it allows brands
to reach more people and build trust with their audience through authentic endorsements. In
addition, paid advertising can increase the visibility of content among target groups.
However, challenges include content saturation, rapidly changing algorithms and tough
competition. Because of this, brands must constantly innovate and follow changes in order to
maintain relevance and audience engagement. Through a combination of creativity,
authenticity and proper use of influencers and paid advertising, brands can successfully build
their presence, attract new customers and maintain relationships with existing audiences. On
the basis of the above facts, a research was conducted that relates to how important the
communication of the fitness industry on social networks is in order to attract the target
audience and succeed in changing their quality of life
Ključne riječi
društvene mreže
komunikacija
influenceri
marketing
fitness
Ključne riječi (engleski)
social networks
communication
influencers
marketing
fitness
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:165:168534
Studijski program Naziv: Poduzetništvo; smjerovi: Ruralno poduzetništvo, Poduzetništvo usluga, Poduzetništvo Smjer: Poduzetništvo Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) ekonomije (bacc.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup Datum isteka embarga: 2023-09-19
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-10-19 10:01:43