prikaz prve stranice dokumenta Obilježja i oblici integrirane marketinške komunikacije
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Obilježja i oblici integrirane marketinške komunikacije

Horvat, Ana-Maria
Veleučilište u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Horvat, A. M. (2023). Obilježja i oblici integrirane marketinške komunikacije (Specijalistički diplomski stručni). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:024814

Horvat, Ana Maria. "Obilježja i oblici integrirane marketinške komunikacije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:024814

Horvat, Ana Maria. "Obilježja i oblici integrirane marketinške komunikacije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:024814

Horvat, A. M. (2023). 'Obilježja i oblici integrirane marketinške komunikacije', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, citirano: 03.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:024814

Horvat AM. Obilježja i oblici integrirane marketinške komunikacije [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2023 [pristupljeno 03.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:024814

A. M. Horvat, "Obilježja i oblici integrirane marketinške komunikacije", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:024814

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.