Šiptar, L. (2024). Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159
Šiptar, Laura. "Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159
Šiptar, Laura. "Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159
Šiptar, L. (2024). 'Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159
Šiptar L. Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2024 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159
L. Šiptar, "Marketing mobilnih aplikacija kao ključan segment upravljanja u CRM", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:218159