prikaz prve stranice dokumenta KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG MARKETINGA U SEKTORU KULTURE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG MARKETINGA U SEKTORU KULTURE

Berta, Mateja
Veleučilište u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Berta, M. (2016). KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG MARKETINGA U SEKTORU KULTURE (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:191652

Berta, Mateja. "KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG MARKETINGA U SEKTORU KULTURE." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:191652

Berta, Mateja. "KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG MARKETINGA U SEKTORU KULTURE." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:191652

Berta, M. (2016). 'KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG MARKETINGA U SEKTORU KULTURE', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 13.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:191652

Berta M. KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG MARKETINGA U SEKTORU KULTURE [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2016 [pristupljeno 13.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:191652

M. Berta, "KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG MARKETINGA U SEKTORU KULTURE", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:191652

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.