Lacko, T. (2016). UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:281167
Lacko, Tanja. "UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:281167
Lacko, Tanja. "UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:281167
Lacko, T. (2016). 'UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:281167
Lacko T. UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2016 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:281167
T. Lacko, "UTJECAJ PSIHOLOŠKE CIJENE NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:281167