Čuljat, M. (2015). VAŽNOST MARKETINGA U UVJETIMA KRIZE (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:291823
Čuljat, Mislav. "VAŽNOST MARKETINGA U UVJETIMA KRIZE." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:291823
Čuljat, Mislav. "VAŽNOST MARKETINGA U UVJETIMA KRIZE." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:291823
Čuljat, M. (2015). 'VAŽNOST MARKETINGA U UVJETIMA KRIZE', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:291823
Čuljat M. VAŽNOST MARKETINGA U UVJETIMA KRIZE [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2015 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:291823
M. Čuljat, "VAŽNOST MARKETINGA U UVJETIMA KRIZE", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:291823