prikaz prve stranice dokumenta ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA

Šmit, Suzana
Veleučilište u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Šmit, S. (2017). ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA (Specijalistički diplomski stručni). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:071232

Šmit, Suzana. "ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:071232

Šmit, Suzana. "ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:071232

Šmit, S. (2017). 'ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, citirano: 13.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:071232

Šmit S. ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2017 [pristupljeno 13.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:071232

S. Šmit, "ULOGA OGLAŠAVANJA U STVARANJU LOJALNIH POTROŠAČA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:071232

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.