Mesarov, A. (2018). ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA
U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA (Specijalistički diplomski stručni). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:037209
Mesarov, Adriana. "ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA
U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:037209
Mesarov, Adriana. "ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA
U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:037209
Mesarov, A. (2018). 'ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA
U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:037209
Mesarov A. ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA
U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2018 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:037209
A. Mesarov, "ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA
U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:037209