Šimek, M. (2019). RAZVIJANJE ODNOSA S POTROŠAČIMA U DIGITALNOM MARKETINGU (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:910192
Šimek, Monika. "RAZVIJANJE ODNOSA S POTROŠAČIMA U DIGITALNOM MARKETINGU." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:910192
Šimek, Monika. "RAZVIJANJE ODNOSA S POTROŠAČIMA U DIGITALNOM MARKETINGU." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:910192
Šimek, M. (2019). 'RAZVIJANJE ODNOSA S POTROŠAČIMA U DIGITALNOM MARKETINGU', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:910192
Šimek M. RAZVIJANJE ODNOSA S POTROŠAČIMA U DIGITALNOM MARKETINGU [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2019 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:910192
M. Šimek, "RAZVIJANJE ODNOSA S POTROŠAČIMA U DIGITALNOM MARKETINGU", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:910192