Milković, T. (2019). MOGUĆNOSTI PRIMJENE INFLUENCER MARKETINGA U TURIZMU (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:429660
Milković, Tea. "MOGUĆNOSTI PRIMJENE INFLUENCER MARKETINGA U TURIZMU." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:429660
Milković, Tea. "MOGUĆNOSTI PRIMJENE INFLUENCER MARKETINGA U TURIZMU." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:429660
Milković, T. (2019). 'MOGUĆNOSTI PRIMJENE INFLUENCER MARKETINGA U TURIZMU', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:429660
Milković T. MOGUĆNOSTI PRIMJENE INFLUENCER MARKETINGA U TURIZMU [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2019 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:429660
T. Milković, "MOGUĆNOSTI PRIMJENE INFLUENCER MARKETINGA U TURIZMU", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:429660