Vincek, T. (2019). STRATEŠKO POZICIONIRANJE I KONKURENTSKE STRATEGIJE
MARKETINGA U INDUSTRIJI BEZALKOHOLNIH NAPITAKA (Specijalistički diplomski stručni). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:341036
Vincek, Tomislav. "STRATEŠKO POZICIONIRANJE I KONKURENTSKE STRATEGIJE
MARKETINGA U INDUSTRIJI BEZALKOHOLNIH NAPITAKA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:341036
Vincek, Tomislav. "STRATEŠKO POZICIONIRANJE I KONKURENTSKE STRATEGIJE
MARKETINGA U INDUSTRIJI BEZALKOHOLNIH NAPITAKA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:341036
Vincek, T. (2019). 'STRATEŠKO POZICIONIRANJE I KONKURENTSKE STRATEGIJE
MARKETINGA U INDUSTRIJI BEZALKOHOLNIH NAPITAKA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:341036
Vincek T. STRATEŠKO POZICIONIRANJE I KONKURENTSKE STRATEGIJE
MARKETINGA U INDUSTRIJI BEZALKOHOLNIH NAPITAKA [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2019 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:341036
T. Vincek, "STRATEŠKO POZICIONIRANJE I KONKURENTSKE STRATEGIJE
MARKETINGA U INDUSTRIJI BEZALKOHOLNIH NAPITAKA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:341036