završni rad
Važnost influencera u oglašavanju turističke destinacije

Markanović, Nikolina
Veleučilište u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Markanović, N. (2022). Važnost influencera u oglašavanju turističke destinacije (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:098422

Markanović, Nikolina. "Važnost influencera u oglašavanju turističke destinacije." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:098422

Markanović, Nikolina. "Važnost influencera u oglašavanju turističke destinacije." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:098422

Markanović, N. (2022). 'Važnost influencera u oglašavanju turističke destinacije', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:098422

Markanović N. Važnost influencera u oglašavanju turističke destinacije [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2022 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:098422

N. Markanović, "Važnost influencera u oglašavanju turističke destinacije", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:098422

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.