Paver, I. (2022). Uloga turističkih agencija u oblikovanju ponude turističke destinacije (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:232194
Paver, Ivona. "Uloga turističkih agencija u oblikovanju ponude turističke destinacije." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:232194
Paver, Ivona. "Uloga turističkih agencija u oblikovanju ponude turističke destinacije." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:232194
Paver, I. (2022). 'Uloga turističkih agencija u oblikovanju ponude turističke destinacije', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:232194
Paver I. Uloga turističkih agencija u oblikovanju ponude turističke destinacije [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2022 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:232194
I. Paver, "Uloga turističkih agencija u oblikovanju ponude turističke destinacije", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:232194