Hanić, N. (2022). Zeleni marketing i društveno odgovorno poslovanje europskih turoperatora (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:468745
Hanić, Natalija. "Zeleni marketing i društveno odgovorno poslovanje europskih turoperatora." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:468745
Hanić, Natalija. "Zeleni marketing i društveno odgovorno poslovanje europskih turoperatora." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:468745
Hanić, N. (2022). 'Zeleni marketing i društveno odgovorno poslovanje europskih turoperatora', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:468745
Hanić N. Zeleni marketing i društveno odgovorno poslovanje europskih turoperatora [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2022 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:468745
N. Hanić, "Zeleni marketing i društveno odgovorno poslovanje europskih turoperatora", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:468745