Toplak, D. (2015). UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:047578
Toplak, Dino. "UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:047578
Toplak, Dino. "UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:047578
Toplak, D. (2015). 'UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:047578
Toplak D. UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2015 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:047578
D. Toplak, "UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA KREIRANJE CJENOVNE STRATEGIJE", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:047578