Župan, T. (2023). Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača Z generacije (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:859625
Župan, Tihana. "Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača Z generacije." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:859625
Župan, Tihana. "Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača Z generacije." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:859625
Župan, T. (2023). 'Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača Z generacije', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:859625
Župan T. Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača Z generacije [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2023 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:859625
T. Župan, "Utjecaj influencer marketinga na ponašanje potrošača Z generacije", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:859625