prikaz prve stranice dokumenta Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji

Husnjak, Nikolina
Veleučilište u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Husnjak, N. (2024). Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055

Husnjak, Nikolina. "Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055

Husnjak, Nikolina. "Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055

Husnjak, N. (2024). 'Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055

Husnjak N. Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2024 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055

N. Husnjak, "Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.