Husnjak, N. (2024). Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055
Husnjak, Nikolina. "Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055
Husnjak, Nikolina. "Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055
Husnjak, N. (2024). 'Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055
Husnjak N. Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2024 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055
N. Husnjak, "Komunikacija na društvenim mrežama kao faktor odabira pri kupnji", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:332055