pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn vsmti:863,thesis,"Park tamnog neba kao inovativni turistički proizvod u ruralnom području","Šepl, Vanesa",,,,,,,, vsmti:876,thesis,"Predrasude kao prepreka uspješnoj komunikaciji","Zidarić, Katarina",,,,,,,, vsmti:874,thesis,"Suvremena elektronička komunikacija","Biuk, Iva",,,,,,,, vsmti:875,thesis,"Turistička komunikacija dviju različitih kultura: Hrvatska i Južna Koreja","Radić, Lucija",,,,,,,, vsmti:862,thesis,"Uloga urbane kulture u brendiranju grada Osijeka","Kupčinovac, Antonia",,,,,,,, vsmti:819,thesis,"Uloga psihologije u prodaji hotelskih usluga","Kovač, Ivona",,,,,,,, vsmti:778,thesis,"Analiza brenda turističke destinacije grada Đurđevca","Vujčić, Valentina",,,,,,,, vsmti:777,thesis,"Ponašanje potrošača pod utjecajem influencera","Šuntić, Valentina",,,,,,,, vsmti:895,"conference paper","Izazovi upravljanja turističkim aktivnostima na rijekama u zaštićenim područjima – slučaj rijeke Drave","Bosnić, Irena; Jaković, Božidar; Namjesnik, Elizabeta",,,,,,,, vsmti:725,thesis,"Komercijalizacija ekoloških posebnosti Regionalog parka Mura - Drava u turizmu Koprivničko - križevačke i Virovitičko - podravske županije","Vranić, Valentina",,,,,,,, vsmti:724,thesis,"Komunikacijske vještine","Miklik, Donata",,,,,,,, vsmti:688,thesis,"Kazališni turizam","Knežević, Vedrana",,,,,,,, vsmti:685,thesis,"Razvoj agroturizma kroz ekonomiju doživljaja","Hranj, Magdalena",,,,,,,, vsmti:686,thesis,"Wellness turizam","Slijepčević, Sanja",,,,,,,, vsmti:704,thesis,"Stavovi lokalnog stanovništva o potencijalima i uključivanju u razvoj pustolovnog turizma grada Garešnice","Rodić, Momir",,,,,,,, vsmti:760,thesis,"Uloga turističkih agencija u oblikovanju ponude turističke destinacije","Paver, Ivona",,,,,,,, vsmti:761,thesis,"Zeleni marketing i društveno odgovorno poslovanje europskih turoperatora","Hanić, Natalija",,,,,,,, vsmti:613,thesis,"IZVORNI GASTRONOMSKI PROIZVODI KAO OSNOVA BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE","Vekić, Morana",,,,,,,, vsmti:612,thesis,"Stanje i mogućnosti razvoja sportsko-rekreacijskog turizma na području grada Orahovice","Dević Borković, Nikolina",,,,,,,, vsmti:601,thesis,"PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU","Vrhovac, Toni",,,,,,,, vsmti:473,thesis,"MOGUĆNOSTI PRIMJENE INFLUENCER MARKETINGA U TURIZMU","Milković, Tea",,,,,,,, vsmti:482,thesis,"RIJEČNA KRSTARENJA KAO TURISTIČKI PROIZVOD ISTOČNE HRVATSKE","Gašić, Ivana",,,,,,,, vsmti:468,thesis,"SUVREMENI TRENDOVI NA TRŽIŠTU KONGRESNOG TURIZMA","Rudanović, Ena",,,,,,,, vsmti:405,thesis,"PRIMJENA E-MARKETINGA U HOTELIJERSTVU","Hlatki, Marina",,,,,,,, vsmti:360,thesis,"ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU KULTURNIH USTANOVA","Mesarov, Adriana",,,,,,,, vsmti:332,thesis,"FORMULIRANJE TURISTIČKOG PROIZVODA: PRIMJER PODRUČJA SOPJE","Baturina, Marko",,,,,,,, vsmti:333,thesis,"TURISTIČKI PROIZVOD KRIŽNICE: MARKETINŠKI PRISTUP","Halužan Bistrović, Ivona",,,,,,,, vsmti:271,thesis,"ULOGA SLAVONSKOG MEDA U BRENDIRANJU SLAVONIJE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE","Duvnjak, Božica",,,,,,,, vsmti:244,thesis,"KREIRANJE MARKE TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU GAREŠNICE","Muhvić, Evelyn",,,,,,,, vsmti:343,thesis,"MOBILNI MARKETING U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU","Bijelić, Denis",,,,,,,, vsmti:199,thesis,"OSOBITOSTI PRIMJENE MARKETINGA U KAZALIŠTU","Rudanović, Ena",,,,,,,, vsmti:165,thesis,"PRIMJENA STRATEGIJA SEGMENTACIJE I POZICIONIRANJA NA PRIMJERU PARKA PRIRODE PAPUK","Štavalj, Stjepan",,,,,,,, vsmti:176,thesis,"RAZVOJ TURISTIČKOG PROIZVODA NA PRIMJERU GRADA SISKA","Gluhinić, Adriana",,,,,,,, vsmti:119,thesis,"KLJUČNE ODREDNICE NEPROFITNOG MARKETINGA U SEKTORU KULTURE","Berta, Mateja",,,,,,,, vsmti:118,thesis,"ODNOSI S JAVNOŠĆU U TURIZMU","Mesarov, Adriana",,,,,,,, efos:888,dissertation,"Marketing riječnog turizma","Bosnić, Irena",,,,,,,,