prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE  POTROŠAČA
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Domović, Karmelo
Virovitica University of Applied Sciences

Cite this document

Domović, K. (2017). UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Domović, Karmelo. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Domović, Karmelo. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Domović, K. (2017). 'UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 17 August 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Domović K. UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Undergraduate thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2017 [cited 2022 August 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

K. Domović, "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Please login to the repository to save this object to your list.