prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE  POTROŠAČA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Domović, Karmelo
Veleučilište u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Domović, K. (2017). UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Domović, Karmelo. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Domović, Karmelo. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Domović, K. (2017). 'UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Domović K. UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2017 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

K. Domović, "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:526510

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.