Matula, V. (2017). ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA (Master's thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252
Matula, Veronika. "ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252
Matula, Veronika. "ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252
Matula, V. (2017). 'ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA', Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 10 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252
Matula V. ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA [Master's thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2017 [cited 2024 December 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252
V. Matula, "ULOGA MEDIJA U VRIJEME KRIZE U PODUZEĆIMA KROZ KONTEKST OBLIKOVANJA JAVNOG MIŠLJENJA", Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:959252