prikaz prve stranice dokumenta VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE

Fuček, Valentina
Virovitica University of Applied Sciences

Cite this document

Fuček, V. (2015). VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE (Undergraduate thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Fuček, Valentina. "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Fuček, Valentina. "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Fuček, V. (2015). 'VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE', Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Fuček V. VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE [Undergraduate thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2015 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

V. Fuček, "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE", Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Please login to the repository to save this object to your list.