Fuček, V. (2015). VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE (Završni rad). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254
Fuček, Valentina. "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254
Fuček, Valentina. "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Završni rad, Veleučilište u Virovitici, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254
Fuček, V. (2015). 'VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE', Završni rad, Veleučilište u Virovitici, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254
Fuček V. VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE [Završni rad]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2015 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254
V. Fuček, "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE", Završni rad, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254