Perdedaj, V. (2024). Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije (Master's thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:895088
Perdedaj, Valentina. "Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:895088
Perdedaj, Valentina. "Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:895088
Perdedaj, V. (2024). 'Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije', Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 25 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:895088
Perdedaj V. Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije [Master's thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2024 [cited 2024 October 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:895088
V. Perdedaj, "Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije", Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:895088