prikaz prve stranice dokumenta Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije

Perdedaj, Valentina
Virovitica University of Applied Sciences

Cite this document

Perdedaj, V. (2024). Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije (Master's thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:895088

Perdedaj, Valentina. "Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:895088

Perdedaj, Valentina. "Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:895088

Perdedaj, V. (2024). 'Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije', Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 25 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:895088

Perdedaj V. Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije [Master's thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2024 [cited 2024 October 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:895088

V. Perdedaj, "Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije", Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:895088

Please login to the repository to save this object to your list.