prikaz prve stranice dokumenta Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije

Perdedaj, Valentina
Veleučilište u Virovitici

Citirajte ovaj rad

Perdedaj, V. (2024). Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije (Specijalistički diplomski stručni). Virovitica: Veleučilište u Virovitici. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:895088

Perdedaj, Valentina. "Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:895088

Perdedaj, Valentina. "Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:895088

Perdedaj, V. (2024). 'Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, citirano: 23.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:895088

Perdedaj V. Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije [Specijalistički diplomski stručni]. Virovitica: Veleučilište u Virovitici; 2024 [pristupljeno 23.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:895088

V. Perdedaj, "Oglašavanje kao oblik integrirane marketinške komunikacije", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Virovitici, Virovitica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:895088

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.