prikaz prve stranice dokumenta Sponzorstvo kao oblik integrirane marketinške komunikacije u sportu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Sponzorstvo kao oblik integrirane marketinške komunikacije u sportu

Štefan, Dario
Virovitica University of Applied Sciences

Cite this document

Štefan, D. (2024). Sponzorstvo kao oblik integrirane marketinške komunikacije u sportu (Master's thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:752726

Štefan, Dario. "Sponzorstvo kao oblik integrirane marketinške komunikacije u sportu." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:752726

Štefan, Dario. "Sponzorstvo kao oblik integrirane marketinške komunikacije u sportu." Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:752726

Štefan, D. (2024). 'Sponzorstvo kao oblik integrirane marketinške komunikacije u sportu', Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 27 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:752726

Štefan D. Sponzorstvo kao oblik integrirane marketinške komunikacije u sportu [Master's thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2024 [cited 2024 October 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:752726

D. Štefan, "Sponzorstvo kao oblik integrirane marketinške komunikacije u sportu", Master's thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:752726

Please login to the repository to save this object to your list.